måndag 17 mars 2008

IZI på gång

 
Posted by Picasa
Hej alla, det var ett tag sedan. Om ni nu inte mins vem det är som är vacker så är det jag som står till höger på bilden. Jag är faktiskt sju månader nu. Så här snygga om magarna blir vi när det är töväder ute och vi far runt i skogen.
Idag är jag hur som ren om magen Jag har varit med kompisen min i Hofors och passat dom där två små som finns under här på fotot, som ni ser så hade vi tur deras storebror slocknade i fotöljen så han följde inte med när vi skulle gå ut. Lata är dom små sakerna också, dom blev dragna runt i nått konstigt som hela tiden försökte köra över mej. Matte sa att jag får väl lära mej att hålla mej undan för vagnen, Vad hon nu menade med det?
Kännsliga är dom små liven också, ni skulle bara höra så dom skrek när jag skulle tvätta dom i öronen, särskilt hon i blå byxor, äh föresten hon skrek mäst hela tiden, bara jag smakade lite grann på henne, hennes syrra tålde i alla fall lite mer.
Ser ni, dom la beslag på min transportbur och lekte med den, inbilla er inte att jag fick vara med och leka, nädå, då skrek dom som vildar.
Nä den här dagen har varit jobbig eftersom jag passat dom små tvåbeningarna hela eftermiddagen så nu ska jag sova för natten.
Föresten, hon i blåa byxor heter Elise, den randiga tjejen Fiona och deras sovande storebror heter Josef.
Hörs en annan dag, kompisen hälsar, hon tror hon blivit kändis nu bara för att fått vara med på ett hörn på mina inlägg.
 
 
Posted by Picasa

1 kommentar:

sansan sa...

äsch, det var ju bätre kort på Hannah än på mina busar ju...