tisdag 18 mars 2008

Bloggvärlden hotad ?

Ska man behöva känna sej hotad som bloggare pga att några tjejer har funnit ett sätt att tjäna pengar på sitt bloggande. Det är ju löjligt. Vem förbjuder mej att försöka finna ett sätt så min blogg genererar pengar till mej. Ingen. Sen är det väl så att om någon har en blogg som inte passar min stil, då går jag väl inte in där.
Lite verkar det som om vissa bloggar har blivit som det där avskyvärda tv progammet. Jag vet vart avstägningsknappen sitter men jag använder den inte för då kan jag ju inte gnälla.
Blondinbella med fleras bloggar har blivit som melodifestivalen, ingen tittar fast alla vet att det är fel.
Jag vet inte om det är ett tillfälligt fel på sidan jag länkar till högst uppe men på http://www.aftonbladet.se/sofismode/article2072306.ab finns inlägget att läsa och ännu mera om samma ämne.
Jag kanske ska slå en signal till fodertillverkaren vars hundfoder mina jyckar äter, kanske kan även jag tjäna en slant på att IZI och hennes polare får vara med på ett hörn i min blogg. :)
Det var ett skämt, men jag tycker missunsamheten är småttig

Inga kommentarer: