måndag 17 mars 2008

Den vackra IZI på gång igen.

 
 
Har ni sett! Jag som var helt slut efter gårdagens barnpass
Nu på förmiddagen när jag och kompisen låg och vila efter maten i mattes fotölj så kom nästa lilla tvåbening. Ska väl tilläggas att hon har lite hundvana så hon vrålar inte fullt lika mycke som dom andra två gjorde igår när jag tvättade hennes ögon och öron. Kan någon tala om för mej hur det kan komma sej att dom stora tvåbeningarna inte klarar av att tvätta öron och ogon ordentligt på någon, varken på mej eller kompisen och inte heller på dom där små,tror nog inte ens att dom klarar av att tvätta sina egna öron fast det får jag ju aldrig kolla upp
Nä nu ska jag ta och sova en stund igen ingen vet ju vad som händer senare och föresten så är det ett sånt skitväder så jag tänker inte gå ut på någon långpromenad i skogen idag. Jajust det ja, henne kallar dom för Hanna.
Posted by Picasa

Inga kommentarer: