måndag 26 november 2007

Hej

 
IZI som är ute i rymden igen, tvåbeningen som sitter i samma knä som jag kallar dom ELise, jag har inte förstått än om det är sorten eller ett namn. Hur som tänkte jag bara berätta att jag inte alls velat vara ute i dag. Förra gången det kom snö så tyckte jag det var roligt, men i dag har det blivit klumpar under magen på mej och kompisens ben har blivit tjockare på nått vis, konstigt.Det är svårt att raca runt när det är på det viset så i dag har jag flera gånger barat suttit på trappen och filosoferat, nu i kväll satt jag och tittade på fullmånen, konstig sak det också föresten, ibland är den liten åt olika håll och som i dag är den alldeles rund. Fattar ingenting jag, jag kanske kan skylla på att jag hur som inte är så gammal än. Ha det gott alla, kanske får jag tillgång till rymdens mysterier fler gånger för matte.
Posted by Picasa

Inga kommentarer: