lördag 17 november 2007

Hej det är IZI igen


Matte tror hon är snäll idag eftersom hon lånar ut datorn till mej. Jag tror dock att det är så att det är det dåliga samvetet som gnager lite i själen på henne. Har ni sett vad människan gjort mot mej. satt en kattpingla i mitt halsband, påstår att hon inte hittar mej när jag leker i blåbärsriset eftersom det snöat. Som jag skulle vara så liten jag.Hur som så får jag ju skämmas, springa där i skogen och pingla som ett kattskrälle. Finns det någon som kan tala om för mej hur man får de där tvåbeningarn som inte kan tänka en vettig tanke, eftersom dom bara har två ben, att lära sej att låta oss inteligenta varelser med fyra ben sköta tänkandet. Så mycket lättare det skulle bli för alla om dom begrep att det ändå i slutändan är vi som bestämmer. Skärper inte matte sej och plockar bort elendet från min hals, tja då får jag väl ta i på skarpen så kanske hon fattar, fast jag har svårt att tro det, hon har ju som sagt bara två ben
Posted by Picasa

Inga kommentarer: