fredag 16 november 2007

Beklagar.

Visst är det synd när en människa fastnar i ett missbruk, men är det mer synd om Kristina A-O. Tråkigt när anhöriga dör, men är hennes anhörig värd mer än någon annans.
Kanske finns det en stänk av ren skär elakhet i det jag skriver, jag tror det, ja, det gör det, men jag kan stå för det. Hon jobbar för ett parti som sedan dom kom till makten inte gjort annat än försökt sparkat undan benen för den som redan har det svårt, och hoppat på den som ligger, Skulle jag få vara sjukskriven en månad för att jag missbrukar? kanske, jag vet inte och inte behöver jag ta reda på det heller som tur är. Däremot vet jag att med den polik Kristina A-O och hennes parti för så skulle jag inte ha råd att vara sjukskriven en månad om jag nu skulle få vara det.

Beklagansvärt

Inga kommentarer: