måndag 28 april 2008

IZI lyckas få ordet.

 
 Måste passa på att tala om för alla som vill lysna hur svårt jag har det och som ni ser så har jag lyckats få bildbevis på det ockå. Inte köper de däringa tvåbenta varelserna nytt foder åt mej när det tagit slut i säcken, näärå, då får jag allt ta och krypa in för att se om det finns några smulor kvar. Och titta på denna då. tror dom verkligen att jag är en fisk eller nått sånt. En maskburk att äta på när jag håller på att svälta ihjäl.  
Posted by Picasa
Förstår ni vilket svårt liv jag och kompisen har. Till råga på allt elände så släpa dom hem en gammal gubbe som dom skulle va hundvakt åt en vecka, men han for hem till sej i onsdags så nu är jag kvitt han. Kanske ska jag berätta lite om han en annan gån som i morgon kanske. Oscar Wilde heter han hur som

Inga kommentarer: