tisdag 29 april 2008

CAYAN, IZI, och Oscar med.

  Ja då var det dax igen, jag lovade ju häromdan att jag skulle berätta om den gamla gubben som bott hos oss en vecka, Oscar Wilde heter han men kallas bara för Oscar. Dom tvåbenta säger att han är väl bibehållen för sin ålder trots att han börjar se lite dåligt. Han är 13 år och har bott mesta delen av sitt liv i stan så han är lite tafflig när han kom ut i vår skog. De tvåbenta var rädda för att han skulle tappa bort oss om vi inte vänta in han, som om han inte skulle kunna använda sin nos och söka upp oss om viljan fanns.
Tjurig var den gamle gubben också, han blev skitilsken på mej då jag försökte lekan med han, och tro inte att jag fick ligga i min korg, närå, då försökte han bita mej. Riktig skitgubbe är vad han är. Strunt samma om ni tittar på det nedre kortet så ser ni "sååååå söt han är". Har ni hört någ tokigare, en gubbe som är söt.
 
Posted by Picasa

Inga kommentarer: