lördag 5 januari 2008

Stackars lilla jag!

 
Posted by Picasa
Izi har kommit över datan en stund.
Jag är sur tror jag. Här kommer de däringa tvåbeningarna och kallar mej för skitskägg, och blänger på mej.Jag fattar inte vad dom menar men dom har ingen snällt i blick när dom kallar mej det så jag tror inte att det är nått snällt menat.
I dag ska dom lämna bort mej och kompisen i 14 dagar, dom behöver semester säger dom, har ni hört nått så dumt, taskigt tycker jag, det är väl jag och kompisen som passar huset allt som oftast som borde få fara på semester, nä, nä, då lämnar dom bort oss till lillhusse. Ja,ja, han är snäll och om man kan tugga på han början han låta en massa, han är rolig han. De tvåbenta säger att han är som en mask, när jag leker med han.
Ibland funderar jag om det kanske är kompisen dom är småsur på, häromdagen såg jag att dom tittade på henne och sen var det en av tvåbeningarna som sa att det var en idiotisk tid att löpa på. Vet inte om dom mena att kompisen är lite rund och behöver springa mer, men det är ju inge roligt väder att vara ute och springa i och när jag försöker mortionera henne inomhus så gillar dom ju inte det heller. Det vore ju mycke lättare om dom kunde bestämma sej.
Jag får väl se om jag får låna datorn något efter den 20/1 så ska jag lämna rapport om hur det är att vara stadshund för det är det dom säger att jag ska va medans dom är på Teneriffa.
På återhöring.
IZI

1 kommentar:

Anonym sa...

Just ja,ni ska ju åka nu ni. Hoppas att ni får det riktigt riktigt underbart och njut till fullo! //maria