tisdag 26 maj 2009

Medina - Rikta Ljuset





Min första tanke var att jag kommer inte att rösta i EU valet så jag kastade mitt röstkort. I går damp det ner reklam från SD i min brevlåda och då slog det mej att det är fakist den enda valreklam jag fått. Tänk om alla yngre och för den del också äldre som känner sej osäkra ger sin röst till SD bara för att dom är dom ända som säger något.
Tänk om SD kommer in bara för att jag väljer att låta bli att rösta, det får bara inte ske.
Nu på morgonen ringde jag till Valmyndigheten och beställde ett nytt röstkort, det var ju hur enkelt som hälst.
Evin Cetin från affischen under musikvideon behöver 35 000 röster för att komma in i EU parlamentet, och min ska hon få.
Gör som jag ni som tänkte hoppa valet, rösta. Sätt käppar i hjulet för SD och andra högerextremister.
Gå in på Evin Cetins hemsida och läs mer om henne där.

6 kommentarer:

Svarten sa...

Då är Evin garanterad 2 röster, hon får min också. Nu fattas det bara 34998. Så kom igen nu!

Anonym sa...

jag ger min röst med så är dert en närmare MW

Anonym sa...

Hon får min också! Nu måste vi bara sprida det vidare så att SD inte får några röster alls!

Anonym sa...

Jag tycker hon är för
ung och oerfaren.
Hon bör läsa klart på
universitet och ta sin
jur.kand om 3 terminer.

Svarten sa...

John Apse har postat samma kommentar på jag-vet-inte-hur-många-bloggar.

Själv har han en homofobisk och uttalad anti-feministisk blogg som är ett stort skämt.

Pinsam typ!

nitza sa...

svarten.
Jag har turen att oftast när jag trycker på John Apses sida så får jag fram The page cannot be found, ett positivt budskap tycker jag.