lördag 5 juli 2008

Winnie

Låt mej presentera en stilig herre för er. Denne man har ett långt stiligt namn och han har papper på att han är vacker. Det har nog inte ni som läser det här.
Vi var i dag den 5/7 i Stäket och tittade på en del av World Dog Show.
Att jag presenterar er för Winnie beror på att om allt går som planerat så kommer han att bli pappa i slutet på augusti ihop med min gamtik. Så jag tänkte rdan nu förbereda er på att följa livet i en valphage under dom veckor som går tills valparna lämnar huset.

 
Posted by Picasa

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sicka små fluffisar... Jag har flyttat till bålsta... Ni får komma och hälsa på. Har semester snart... Är hemma måndag tom torsdag sen är det äventyr...

http://haagskan.blogg.se/2008/july/tack-underbara-jessie.html

Länken till inlägget om väggen.

Kram och hälsa M

Svarten sa...

Jisses. Det var en otroligt gullig hund.

Jag känner mig mindervärdig - utan stamtavla, långt namn och skönhet.

Ser fram mot några avslöjande bloggposter om livet i valphagen.

Anonym sa...

stilig hane! Nästan lika snygg som Martinen! (fast ingen slår Martin anser ju jag ;) )