fredag 18 juli 2008

Djuren på min runda

  Jag gillar alla sorters djur som kanske märks, dessa träffade jag på i gårkväll på min runda. Tyvärr överlevde inte fågelungen natten, men min snigelsamling fanns kvar på morgonen även om dom spridit ut sej. Jag vet inte om det är rätt, men jag har hört att den här snigelsorten ska vara god att äta. Jag tänker inte testa, jag nöjer mej med att titta på dom och flytta på dom så jag inte trampar ihjäl någon.
Jag vet att jag är lite knäpp, det har jag alltid varit.
 
Posted by Picasa

4 kommentarer:

Svarten sa...

Det behövs fler "knäppskallar".

Anonym sa...

hur många behöver ni vara???

nitza sa...

Tja på mina nätter är vi normalt sett tre, men så här i semestertider så kan jag nog inte räkna dem alla.

Anonym sa...

stackars dej jag förstår att du behöver hjälp med matamatiken och ena är ledig och den andras huvud är ledig jämt så då är ni två tokar och en ??!! .....panna