fredag 13 juni 2008

Orsak till mindre Bloggande ett tag

 Tänkte att jag skulle visa vad jag sysslat med under dom senaste veckorna då jag varit ledig från jobbet.
  Bild nr.1 är hur huset såg ut innan arbetet startade även om det inte är från samma sida som dom andra bilderna. Bild nu 2 är från den sidan jag målade när jag föll av stegen, landade på rygg bredvid en massa betong som vi tagit upp då vi rev våran hundgård, och stenplattor från alltanen vi rev upp samtidigt. Hur som så räddade jag färgen, spillde ingenting alls. :) Och bild nu. 3 är då den sidan nästan är klar, bara vindskivorna som ska målas Plomonröda. Från Gult, grönt och rött till Grått, plommonrött och ocragul. Snyggt eller hur.
 
Posted by Picasa
När huset är färdigmålat helt så ska jag visa slutresultatet om någon vill se.

1 kommentar:

Anonym sa...

Snyggt!!!