fredag 28 november 2008

Jag Izi och farsan Festus

 Hej govänner, det var ett tag sedan.
Helgen som var så var jag i Norge på hundutställning, Norsk Vinnarutställning var det. Det gick skapligt för mej, jag fick ett Ck för er som förstår sej på utställningsspråk. Jag blev hur som inte plaserad sen i BTK. Hur som så var det trevligt att träffa farsan igen efter drygt ett år i Sverige, han är en trevlig prick, snygg är han också så det förslår.
 
Posted by Picasa
Här är han farsan, han kallas för Festus, men heter.
N.S.uch.NV-07-08.NordV-08. PETIT AMI´S DEVIL´S ROSE.

Alla bokstäver och det framför hans namn är titlar som han vunnit. Och i lördags fick han också utmärkelsen,

NR.1 ALL BREED IN NORWAY-08

Jag känner mej stolt ska ni veta som har Norges vinstrikaste hund 08 som farsa, och håll med om att han är en snygging. :=)

Inga kommentarer: